Kraków – Harmonogram

28.02.2019,18:00

https://thinkdigitalacademy.pl/wp-content/uploads/2019/02/Lukasz_Miller-320x320.jpg

Łukasz Miller


Zdobądź bilety


Marketing Automation w praktyce od podstaw

Marketing Automation to nie cel sam w sobie, ale narzędzie, które może zaprowadzić do celu. Zasadnicza kwestia to pytanie czy umiesz zdefiniować swój cel marketingowy i czy jest on zbieżny z celem biznesowym? Klucz leży w tym, aby zrozumieć co ten system może dać biznesowi, jakie rozwiązania są do zastosowania krótko terminowego, a jakie są możliwe w szerszym horyzoncie czasowym. Te warsztaty to świetna okazja dla tych, którzy słyszeli o nieograniczonych możliwościach marketing automation, ale nigdy nie mieli okazji zobaczyć jak realnie to działa. Obalimy mity i zbudujemy kilka solidnych fundamentów automatyzacji marketingu, które mają realne przełożenie na rozwój biznesu. Warsztaty pokażą zastosowanie marketing automation tak dla sektora B2B jak i B2C.


Warsztat krok po kroku:


1. Wprowadzenie do Marketing Automation
– Czym jest marketing automation
– Jakie daje korzyści
– Przykłady zastosowań
2. Segmentacja
– Budowa bazy
– Identyfikacja zachowań
– Operacje logiczne
3. Lejek sprzedażowy
– Budowa i zastosowanie lejka
4. Budowa kampanii lead nurturing
– Opracowanie drogi zakupowej
– Zaprojektowanie kampanii

14.03.2019,18:00

https://thinkdigitalacademy.pl/wp-content/uploads/2018/08/Maciej-Sowa-320-320x320.jpg

Maciej Sowa


Zdobądź bilety


Kampanie reklamowe na Facebooku – poziom zaawansowany

Facebook w Polsce to aktualnie przeszło 17 milionów aktywnych użytkowników. Aż 13% więcej, niż w styczniu 2018 roku! Ponad połowa z użytkowników tego portalu w naszym kraju ma od 18 do 34 lat, a więc wykazuje się największą aktywnością konsumencką. Wniosek nasuwa się sam – Facebook to olbrzymi potencjał marketingowy i reklamowy, którego grzechem byłoby nie wykorzystać.


W ramach szkolenia związanego z reklamą na Facebooku dowiesz się:

  • Jak tworzyć taktykę reklamową?
  • Jak dobrać odpowiednią grupę odbiorców (stworzyć personę kluczowego odbiorcy)?
  • Jak przygotować skuteczne przekazy reklamowe?
  • W jaki sposób wykorzystywać możliwości Pixela Facebooka?
  • Jak analizować i optymalizować wyniki kampanii reklamowej?

Szkolenie to 3 godziny praktycznej wiedzy bazującej na aktualnych danych, przydatnych narzędziach i przykładach działań (case studies). Oprócz tego, w ramach szkolenia otrzymasz wiele przydatnych „trick&tips”, które możesz wykorzystać podczas samodzielnych realizacji kampanii poprawiając ich skuteczność.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które mają już za sobą pierwsze realizacje reklam, posiadają konto reklamowe na Facebooku i managera firmy. 

Lokalizacja


BiznesLab,  al. Pokoju 1A, Kraków