Poznaj naszych prelegentów

http://thinkdigitalacademy.pl/wp-content/uploads/2018/08/KMarzec-320x320-320x320.jpg

Krzysztof Marzec – Deva Group

CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener Google Ads oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.


http://thinkdigitalacademy.pl/wp-content/uploads/2018/08/stęga320-320x320.jpg

Maciej Stęga – Webski HR

Absolwent innowacyjnych studiów podyplomowych na AGH: Zarządzanie talentami w branży technologicznej. Popularyzuje ideę przejrzystości warunków wynagrodzenia w ogłoszeniach o pracę tworząc community na fb w grupie: Praca w Startupie z widełkami. Networker, realizował projekty z obszaru HR i Employer Brandingu dla Startupów oraz Software House’ów. Prelegent m.in. Czwartkowych Social Mediów, HR na deser, Środa Startupowa oraz HR na Szpilkach. Dla takich organizacji jak: Kraków Miastem Startupów, Girls Geek Carrots oraz Women in Technology tworzył warsztaty z tematyki HR i EB. Autor artykułów o dobrych praktykach w HR.


http://thinkdigitalacademy.pl/wp-content/uploads/2018/08/monika320-320x320.jpg

Monika Kołodziejczyk

Ekspert w dziedzinie analityki internetowej, performance marketingu, marketing automation, optymalizacji konwersji i tworzenia strategii digital, która pobudza rozwój biznesu i maksymalizuje zyski. Wysoce zmotywowana i nastawiona na osiąganie konkretnych rezultatów. Zrealizowała z sukcesami liczne projekty z zakresu działań online, tworzy rozwiązania biznesowe, analizy, rozwija strategię digital i buduje wizerunek marek. Prowadziła szkolenia jako Trener Akademii Semahead oraz występuje w charakterze prelegenta na wielu konferencjach branżowych m.in Polish Business Analytics Summit . Od ponad 6 lat obecna w branży marketingu internetowego. Przez 4 lata związana z Grupą Onet jako Performance Marketing Manager. Ponad 2 lat pracowała w Semahead jako Manager działu Digital Analytics.


http://thinkdigitalacademy.pl/wp-content/uploads/2018/08/KamilLizurej_006-kopia-320x320.jpeg

Kamil Lizurej

Wykładowca Akademii Trenerów Mentalnych, Twórca Klubu Rozwoju The Life Skillz, Absolwent m.in. Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Doradztwo Filozoficzne i Coaching oraz prestiżowej World Class Speaker Academy. Na co dzień pracuje głównie ze sportowcami, managerami oraz przedsiębiorcami. Pomaga ludziom zrozumieć swoją psychike i ciało oraz dzięki treningowi mentalnemu w pełni wykorzystywać ich potencjał. Autor warsztatów dla zespołów biznesowych i drużyn sportowych oraz wielu szkoleń otwartych. Prelegent konferencji o tematyce coachingowej i rozwojowej.

Uzależniony od ciągłego rozwoju robi wszystko, aby ludzie, którzy z nim pracują stawali się lepszymi wersjami siebie każdego dnia.


http://thinkdigitalacademy.pl/wp-content/uploads/2018/08/lukasz-kolodziejczyk-320-320x320.jpg

Łukasz Kołodziejczyk

Specjalista SEO/Analityk działający w branży już od 7 lat. Obecnie w Onecie gdzie ma okazję pracować nad efektywnym wykorzystywaniem ogromnej ilości contentu dostępnego w ramach serwisów grupy.

Miłośnik analityki i żeglowania po oceanach danych, z których umie wyławiać te najważniejsze wyciągać z nich przy tym kluczowe wnioski. Gdy już zawinie do portu, czas na lądzie lubi spędzać na programowaniu, fotografowaniu i górskich wędrówkach.


http://thinkdigitalacademy.pl/wp-content/uploads/2018/08/Maciej-Sowa-320-320x320.jpg

Maciej Sowa

Pasjonat marketingu internetowego w każdej jego odsłonie.

Studiował politologię i filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 4 lat zawodowo zajmuje się promocją marek w sieci. Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach digitalowych i social media. Aktualnie Marketing Manager agencji eCommerce WAYNET – oficjalnego partnera platformy PrestaShop w Polsce.

Pracował z wieloma lokalnymi, krajowymi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami w zakresie optymalizacji działań marketingowych, ustalania strategii, opracowywania i wdrażania taktyk reklamowych oraz wizerunkowych w social media, tworzenia kampanii e-mail marketingowych oraz marketing automation.

Współorganizator popularnych, cyklicznych wydarzeń dedykowanych branży marketingowej – Crash Mondays.


http://thinkdigitalacademy.pl/wp-content/uploads/2018/08/Tomasz-Trzósło1-320x320.jpg

Tomasz Trzósło

Ninja i Specjalista SEM oraz Analizy Danych. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę.

Prelengent (Internetowe Rewolucje Google, Digital Day, WordCamp, #SEMkrk),

Szkoleniowiec (między innymi Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners, Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia). Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.


http://thinkdigitalacademy.pl/wp-content/uploads/2018/08/Katarzyna-Domańska1-320x320.jpg

Katarzyna Domańska

SEO Specialist w DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Autorka artykułów branżowych dotyczących SEO i powiązanych z nim obszarów e-marketingu. Od 2014 roku związana z marketingiem internetowym dla branży e-commerce. Na co dzień zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem strategii obecności marek w Internecie oraz zarządzaniem i optymalizacją projektów SEO i content marketingowych.

Była prelegentką podczas jednej z edycji Content Espresso, prowadziła szkolenia z zakresu SEO i wykładała w Wyższej szkole Bankowej w Poznaniu. Absolwentka Wydziału Filologicznego UŁ i Kazan Federal University.


http://thinkdigitalacademy.pl/wp-content/uploads/2018/08/Marta-Pilacinska1-320x320.jpg

Marta Pilacińska

Przygodę z marketingiem zaczęła od copywritingu. Po studiach z zakresu Informatyki i ekonometrii zdecydowała się przenieść na SGH w Warszawie i ukończyć kierunek e-Biznes ze specjalizacją Marketing internetowy.

Obecnie prowadzi kampanie Google Ads oraz realizuje wdrożenia analityki pracując w zespole SEM w Deva Group. Szeroka wiedza z zakresu analityki i marketingu umożliwiają jej prowadzenie nietuzinkowych kampanii. Potrafi osiągnąć sukces zarówno z małymi jak i dużymi budżetami reklamowymi. Świetnie wykorzystuje analitykę i chętnie testuje nowe rozwiązania w Google Ads.


http://thinkdigitalacademy.pl/wp-content/uploads/2018/08/lukasz-suchy-devagroup-1-320x320.png

Łukasz Suchy

Senior SEO Specialist w DevaGroup. Prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO.

Dla klientów przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron www, które mają na celu zwiększenie ich efektywności i widoczności.


http://thinkdigitalacademy.pl/wp-content/uploads/2018/08/kamilsroka-320x320.png

Kamil Sroka

Head of SEO @DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Na co dzień dowodzi grupą zapalonych specjalistów z którymi każdego dnia kreatywnie podchodzi do tematyki optymalizacji i pozycjonowania. Pracował dla takich marek, jak: Allegro, TVP, Neonet.pl, Shoper, Conrad. Specjalizuje się w przygotowaniu i przeprowadzaniu kompleksowej strategii SEO dla serwisów internetowych.